AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez

⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Grace Halberstam
EVERYTHING IS OKAY, NOTED.
Grace Halberstam

◆ messages : 23
◆ inscription : 30/01/2014

IN MY SICKHEAD
TOPICS : 1/2 LIBRES.
EMERGENCY PEOPLE :
QUARTIER : ORANGE.

⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyDim 16 Fév - 21:20

NON NON, personne n'a rien vu. Arrow  Maggle Godness run 
D'ailleurs, je pensais que j'aurais largement le temps mais finalement, je me suis faite avoir...Hum, serait-il possible d'avoir jusqu'à mardi soir s'il vous plait ?  bril 

✰ QUEENS DON'T CRY
the street's a liar, I'm gonna lure you into the dark, my cold desire to hear the boom, boom of your heart. The danger is I'm dangerous and I might just tear you apart, gonna catch ya
Revenir en haut Aller en bas
Chandler Estherby
Chandler Estherby

◆ messages : 467
◆ inscription : 15/08/2013

IN MY SICKHEAD
TOPICS : 0/2 (ollie & ryan)
EMERGENCY PEOPLE :
QUARTIER : sunbury drive

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyDim 16 Fév - 21:28

T'as jusqu'à mercredi, tente quand même de la finir pour mardi Arrow

Being in a relationship ends in one of two ways; breaking up or death. When you think about it like that, love really is doomed from the beginning yet we continue to nearly kill ourselves anyway just to taste it.
Jason Collins
Jason Collins

◆ messages : 39
◆ inscription : 08/02/2014

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyVen 21 Fév - 10:49

C'est pas que tu aurais dû la terminer il y a 2 jours :siffle

My father had taught me to be nice first, because you can always be mean later, but once you’ve been mean to someone, they won’t believe the nice anymore. So be nice, be nice, until it’s time to stop being nice, then destroy them.
Grace Halberstam
Grace Halberstam

IN MY SICKHEAD
EMERGENCY PEOPLE :

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyVen 21 Fév - 11:16

Désolée, je me suis laissée envahir par mon exposé mais je comptais bien la terminer aujourd'hui. Arrow

✰ QUEENS DON'T CRY
the street's a liar, I'm gonna lure you into the dark, my cold desire to hear the boom, boom of your heart. The danger is I'm dangerous and I might just tear you apart, gonna catch ya
Jodie Spivet
Jodie Spivet

◆ messages : 1002
◆ inscription : 26/04/2013

IN MY SICKHEAD
TOPICS : 3/3 Erin- Juliet - Charly
EMERGENCY PEOPLE :
QUARTIER : Madison Street

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyVen 21 Fév - 12:47

Faut qu'on parle lien  Humhum 

Grace Halberstam

IN MY SICKHEAD
EMERGENCY PEOPLE :

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyVen 21 Fév - 12:48

je suis ouverte à tout, je t'attends.  Humhum 

✰ QUEENS DON'T CRY
Jodie Spivet
Jodie Spivet

◆ messages : 1002
◆ inscription : 26/04/2013

IN MY SICKHEAD
TOPICS : 3/3 Erin- Juliet - Charly
EMERGENCY PEOPLE :
QUARTIER : Madison Street

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 EmptyVen 21 Fév - 16:52

Wouaaaah j'adore ta fiche **. (re)bienvenuuuuuuuue chez toi  Cutie  moustache !Clairement je suis trop heureuse du retour de Grace. Je t'envoie un mp de suite ;).

MessageSujet: Re: ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)   ⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02) - Page 2 Empty

⊹ HAPPINESS IS A GLASS AWAY ⊹ (délai 19/02)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2